Wednesday, July 15, 2009

Anak bujang ku

Entry memula dulu tunjuk gmbr baby 5 tahun yg sudah..so sbb ibu die ni lambat skit nk berblog so kena lah short cut kan cerita kan...skang ni hakeemi dh 5 tahun pun...rase cepatnye mase berlalu..gmbr sebelah tu mase baru aje lahir..boyot kan pipinye..Nilah hasilnye ape yg ibu makan..serius mengadungkan hakeemi mmg aku kuat makan..aku terpaksa makan cz kalau tk budak kat sebelah mengamuk menendang2 perut ibu..sakit woo...kdg2 tu kena bangun pukul 2-3 pagi semata2 utk makan cz budak ini lapar..if not ibu tk boleh tido..xpe hasilnye memuaskan ..hehehe




Hah gmbr bertopi ni mase keemi dah besar skit .. umur 4 bulan..actually keemi ni kira pengubat hati kami cz actually die ni kira 2nd baby lah..arwah akak die beza umur setahun, meninggal slps 18 jam dilahirkan...yg tu nnt bila2 ade mood aku cerita ape punca and musabab kejadian..skang ni nk cerita pasal bdk boyot ini...



Amboi senyum tk hengat tu..ni rasenye umur die 10 bulan kot...Jambu anak teruna aku ni berlesung pipit bagai...esok besar jadi macho yea...nnt sambung lagi..tk area lak..aku baru bljr ni...hehhehe

No comments: