Thursday, July 16, 2009

Hari TiDaK BerBeLAnJA



Aku Lupa lak hari ni kempen tdk berbelanja...Cz rasenye hari2 mmg kena belanja...melainkan aku beli stok sesiap unutk hari ni ..abih2 pun aku belanja unutk lunch time aje...tp di sebab kan hari ni ade org belanja kira aku dh support lah kempen tu...kredit utk aku yea..hehehehe..




Ckp pasal belanja ni..sejak asben aku xcident so akulah menjadi financial planning for family...wuiihh terase nye duit kluar even aku dah claim kat asben..tp apsl acct aku menyusut gak...ni yg aku musykil ni...betape tk bestnye bila terase duit kluar dr purse aku...dulu kalau shopping2 ni asben bayor kan..so main amik aje..sekali bila kena uruskan duit sendiri everything aku berkira...hehehe..For my asben cepat sembuh and release me from this burden...I want my life back..."i shop and u pay"....

3 comments:

ANAKIRANA said...

pas asben k.imah baca ni..terus tak leh bangun pas ni ekkekeke

sedap sungguh i shop u pay..

NaZa said...

waaa. mmg syok betul kak imah.. i shop u pay.. klu sy jd asben k.imah mmg sengaja wat lamabt2 sembuh. hahahah

dekja78 said...

wuih korang mcm lah asben k.imah tokey emas..hehehe..die byr beli brg2 umah yea..brg2 merapu utk diri sendiri sila byr next counter yea...hehehe...