Wednesday, July 15, 2009

GeGirl part1



Asyik dok cerita pasal anak bujang aku ..skang turn anak dara aku lak...die ni kira mcm pengarang jantung ayah die lah...maybe dah lumrah kan anak pompuan or ayah manja lebih kat anak pompuan...dlm islam pun dituntut si ayah gembirakan hati anak pompuan kan melebihi anak lelaki..so that's why lah HB aku mmg cair abih dgn gegirl die ni...and bcz of that aku bebulu aje dgn girl aku ni cz mengada terlebih...eerkk adekah aku jelous dgn anak sendiri ni...


Mase ngandung kan hana ni..tkde lah craving sgt nk mkn..takat mkn bg kenyang aje..tp aku tk suke manis2..so si hana ni mase baby muke die mcm masam aje...or adekah kehendak die tk dipenuhi...si abg die mmg aku suke mkn manis2 and ngidam nk kereta brand 'H'..logic ke ngidam aku tu or aku ngada2 tlebih..serius hokay tk boleh tido mlm dok termimpi2...selepas dikorek2 saving dpt gak ngidam tu...tu yg abg die kluar tu muke berseri2...ngidam tinggi tahan gaban tu...nasib baik tk ngidam BeeMer or Merc..kemi pun tau kot tahap kesanggupan ibu n ayah die kot..hehehe..dan skang die peminat kereta sesgt..mase umur 1 ++ y.o die dh boleh kenal kereta ape kat jln cth wira,city,iswara,waja,BM, merc, kancil and etc...dan skang ni die boleh komen sport rim kerete org matching or lawo tk lawo...melencong cite abg die lak...


Cerita pasal hana balik..abg sulung aku panggil die "poyo"...cian die..terpaksa aku bohong ckp "poyo" tu budak cantik..uhuk..tp lps tu betulkan semula cz kang tk pasal2 die salah guna kat org..cite hana rase mcm tk bnyk aje..cz die ni kuat melalak..pantang usik skit..siap ler volume suara die...and abg die mmg suke sgt nyakat..NI gmbr dah besar skit lps di botak kan...anak2 aku pipi semua boyot2 yea...tk tau ler genetic sape...genetic both of us kot...hehehehe..





No comments: