Monday, July 20, 2009

KungFu Panda And Karate Kids




Budak2 ni kalau disuruh posing mmg superb lah....mcm2 aksi blh amik..aku aje malas nk upload ..yg rajin amik gmbr ayah bdk2 ni..tp kalau yg nk tulis cerita sudah semesti lah aku kan....aku ade gak ler berangan nk jadi penulis novel..hihihi..tp aku rase mau hancur BM budak2 yg bace novel aku tu nanti...hehehe...so korang layannnzz gmbr ajelah kan...lagi pun blog ni aku tribute khas for my children in future..kalau rase nk muntah darah tgk gmbr anak2 aku ni..korang telan lah balik yea...hihihihi...

2 comments:

ANAKIRANA said...

aiman ada gak baju cam hana pakai tu...hihihi labuh smpai lutut

dekja78 said...

dok cari t-shirt yg colour hitam tu ana...tp memanjang abis..malas beli mainan autobot tu..mcm fragile aje..beli autobot kuning tu tk smpi sejam main dh patah .. rege dah ler mahai..