Tuesday, August 18, 2009

DImanakah keadilan....

Baru sempat mengupdate block...tajuk mengundang speculasi betul....kehkehkeh..

Currently tgh bertungkus lumus menyiap kerja .. opis hour dh lama berlalu..tp aku masih di sini..menyiap kan kerja ad-hock yg bos bagi..." bos lain kali buat lagi yea"...geng berjoyah sudah lama balik...sungguh gembira mereka2 itu siap plan cuti utk soping ke sogo+jln TAR jumaat ini...
Tp aku terpaksa melupakan niat ku utk follow die org..cz dateline design aku adelah jumaat ni jugak..ni pun kena stayback kat opis..bos cakap belum pose lagi..so blh ler duduk lama2 skit kat opis..

Esok lunch time ade pertandingan bowling antara department..w/pun sibuk aku nk join jgk..mana aci org lain bersuka-suki aku buat kerja...." ini tidak adil"...hehehehe


Lusa lak lunch time member yg naik pangkat belanja lagi sekali utk group saje..mkn ikan bakar blkg istana...ssllluurrrppp..mmg sedap..

So..korang imagine lah...mcm mane kerja aku nk siap kalau mcm2 planning die org buat utk 2 hari yg sgt critical pada aku....kalau tk pergi aku rugi...kalau aku stay mcm ler aku blh buat kerja dgn khusyuk and tawadhuk...

Bak kate dlm filem P.Ramlee " Selagi belum tutup mata..kerje..kerje"...so better lah aku menikmati hidup ku...hihihihihihi


Note: Kepada geng berjoyah..soping tu ingat2 skit..bahaya woo H1N1...heheheheh...tanduk ku sudah tumbuh.....hihihihi

3 comments:

ANAKIRANA said...

tak pa..perform..
tahun depan dapat promotion :)

hehehhe nak kirim apa2 ka kat kami ni
k.imah nk soping sport rim ..ok aaa..kami tak soping lagik ..tak puas la duit dok dlm bank..

dekja78 said...

nk kirim lah baju gegirl...baju hero confirm payah nk cari size..kena bwk tuan punye badan...nnt kita roger2 sebelah aje ni pun...hehehe

contactlens said...

wuih...aktvt mmg byk..kena well manage nih...
mana leh kirim geng joyah tu..kirim ajerla..:P