Wednesday, August 5, 2009

Feature Wall

Asyik cite pasal H1N1 aje..kita cite lak pasal rumah...hihihi..semangat ni...ahaks..

Hari ahad haritu..sedang lepak2 dirumah....tertgk lah cerita deco idaman pukul 12 tu..biase dok tggu jln2 cari makan..skang dah abih lak....

Sekali tgk berkenan lak dgn idea si azhar sulaiman....sggh giler aku jatuh cinta dgn konsepnye...suka colour combination dinding die..tk over ok..colour very the natural...










gigih aku salin number cat tu...





dinding colour Quary Pebble 4221P brand nippon..





Yg suke sgt ialah feature wallnye...combination 5 colour




1.4241P 2.4245P 3.4242T 4.4244T 5.4243T




tgk si azhar tu buat senang aje tau..guna masking tape utk buat border tu..but calculation kena betul so kotak2 tu balance yea..cantik giler wey..pada mate aku lah...



tk mau ckp bnnyk..let the pictures tell everything..gigih jugak aku snap gmbr..dh nk abih tu baru kecoh ckp dgn Mr.HB amik gmbr nk buat reference or masuk blog..dgn gigih and kelam kabut baru nk masuk batery....akhirnye berjaya gak,,, laayyanzzz




5 comments:

ANAKIRANA said...

cantik2...senang nk buat
tapi kesabaran,kerajinan dan ketelitian sgt penting..
huhuhu

kalo tak da ciri2 kat atas..upah saja :P

dekja78 said...

ana:mmg rase mcm nk upah aje...tp kena tgk budget...HB dah cuak dah takut tk cukup budget..

My Reality and Fantasy Journey said...

wahh, memang cantik gila, confirm aku nak try gak weh

dekja78 said...

wey kalau ko try jgn luper update gmbr...try colour lain2 lak..nk tgk gak outcome nye...

contactlens said...

klu dh minat tu mmg la gigih meng'snap' gmbo bagai...
yg x best nyer tang ongkos nyer..hihi :P