Friday, August 7, 2009

Malam keliwon dh berakhir

Bermula mlm tadi tiada lagi malam keliwon utk haku....cerita keliwon dah abih wey..ganti dgn cerita seram lain....tk best lah...w/pun cerita keliwon tu kelakar seram or bnyk yg tk logic but still hantu2 die evergreen ...hehehe..

Yg tk logic nye..tingkap umah sure tk tutup even dh malam or tido tk tutup tingkap..ape ke hal kan..kalau kat kampung2 b4 maghrib dh tutup tigkap cz takut nyamuk masuk..ni selamba aje tido satu rumah tingkap tk tutup..kalau yea pun nk buat effect seram logic2 lah skit kan...then lagi sure background berasap2...tp aku tetap laayannzz...

malam tadi more to cerita hanrtu urban...tk best lah...yg aku tau cerita pasal umah number 1300...then tk tengok sgt cz kena buat kerja didapur then sinki aku tingkap terbuka..karang terganggu lak concentrasi aku...hehehe...bukan penakut yea..kahkahkah



Note: Today my brain behave well skit...adelah die buat kerja skit..aku hanye bagi makan biskut + nescafe aje bfast tadi..see jgn manja2 kan sgt otak anda...hehehe

Today xde idea nk berblog yea...so i just update anything rather than nothing..ahaks..jgn mare yea....

No comments: