Thursday, August 6, 2009

Saya tak boleh fokus....

Kenapa aku tk boleh fokus...actually aku kena study bende baru ni...but fikiran tk blh fokus langsung..baru bace sebaris ayat my mind tetiba tertwist dok pikir bende lain..without my control lak tu..tgn ni pulak cpt aje nk pergi ke keyboard and mate ni lak asyik nk tgk internet aje...


Mcm2 lak tu nk tgk..dok belek tudung online lah...dok check facebook lah..dok nk update blog lah..nk sms lak lagi..tu belum email lagi...

Rase nk nangis aje cz i need to do my work..i want to do it..but my mind doesn't want to follow my order..i loose control of my mind..alamak..am i crazy...huhuhu..

Please my brain ..what happen inside there...are you having some problem inside there... Are your cells system fighting each other....
Or any miscomunication or disconnection or short circuit or you have been attacked by some virus there or etc..etc.please i need you to be at my side..not the evil side...

today is already thursday and tommorrow of cz you already declare as your pre-weekend..please..please.... i beg you to boost the work spirit...i give u everything..i already fed you nasi beriani+ayam madu just know..what more do you want...uhuukk....

Ok enough is enough..this is too much...i will not pampered you any more...
start tommorow..no blog or email in the morning...hello my brain..tommorrow you have to be working...listen carefully here..wwoorrkkiingg...no more play-play..

Note: Yup ..i think something wrong with me and my brain..maybe too much nasi beriani..but it was so yummy....next time no nasi beriani during lunch hour hokay...

8 comments:

shahirina said...

pekana nasi beriani kat mana tadi????

dekja78 said...

kat sri petaling tu..restoran mirasa baru bukak kat area bank tu...

ANAKIRANA said...

mmg sedappppp nasi beriani tu...letak ganja kot..ana dok teringat lagik ni


hehe
esok nk fokus wat keja jugak lah..adoi..byk lari dari jauh dah ni..ngn ip paper satu haram tak tulis..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dekja78 said...

bila pikir esok friday mood to down lah ana...heheheh

dekja78 said...

ana kita dh menyimpang jauh ni..kena kembali ke pangkal jln ni...kalau kumpul waktu bekerja utk mggu ni rasenye 1 jam - 2 jam aje...sedihnye...

ana: rasenye we are not born to be an engineer lah...kita di takdir utk jadi blogger...huhuhu

contactlens said...

hmm virus lain lak...beri1N1...(beriani la...)

dekja78 said...

Boleh tk nk mintak antidot nama die " I want to quit my job"...hehehehe

nabihah82 said...

kena layan rock kapak dl ni baru smgt nk uat keje hehehe