Thursday, August 6, 2009

Rock Kapak di Hot FM

Hari ni Hot fm putar lagu rock kapak untill pukul 10 am...
Aku yg tgh drive tadi..lentok giler dgr..mmg mostly lagu tu time zaman2 membesar time teenager...giler jiwang..jln jem skit but utk hari ni saje yea..hoping that jln jem lama2 pun tkpe..mmg layan lah lagu die..

Org kate mengimbas kembali kenangan lalu...chewah...

smpi opis terus tanye member boleh dgr online tak...then dgn gigih aku menggoogle..then right now aku tgh layan lagu ROck Kapak..wey best tk hengat tu...mau tk siap lagi kerja aku nanti..

alamak lagu tgh best ni..kumpulan "Off Spring" lah....blh head banging ni....kaylah aku nk laayyaanzzz rock kapak ni...hehehehe

note: abih ler kalau dh boleh dgr radio online ni...bila tahun lah nk siap kerja ni...hehehehe

7 comments:

ANAKIRANA said...

tu la pasal...best betul..

headphone rosak la niiii huhu tak leh layan

NaZa said...

sama la... gigih sampai opis bukak hotfm. hihih. install seme.. tp terlepas la grup off spring tu.. huhuh

dekja78 said...

wuiihh ramai rupenye peminat rock kapak...

Ana: pinjam ler headphone sesape..rugilah ana tk dgr...

naza: actually blh aje dgr online kan semua lagu2 tu..

nabihah82 said...

hehee..tu la sib baik kak imah bgtau leh online ekeke...best layan kalau smpi ke ptg kan best hahaha..tp tiba2 buffer la pulak..aicehhh

dekja78 said...

tulah rase semangat nk buat kerja skit..hehehe..mcm lah tk boleh download online..tp ni feel lain kan cz blh dgr celoteh dj dgn caller...

contactlens said...

satu pagi d opis..
Boss:khusyuknyer anak2 buah aku buat keje...smpi terhangguk2 kepala
Anak2buah:ye bos..ye bos...(dgn nada cover..padahal layan lagu rock) hihihihi

dekja78 said...

siap buat dialog tu...